Klacht NLE: Nle is niet eerlijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 465269
Gebruiker
NickAce
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb duidelijk vanaf dag 1 aangegeven dat ik 25 euro per maand wenste te betalen en geen euro meer. Jullie zijn hier verantwoordelijk voor als jullie dit wijzigen. En niet ik! Ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen zin had om er steeds voor te moeten bellen of naar om te moeten kijken omdat ik het druk had. Dus ik had per omgaande graag de opname van het gesprek bij het afsluiten van het contract. Dit zal genoeg zeggen. En als jullie deze niet kunnen met mij dan maar aan mijn advocaat. Jullie beginnen deze strijd, terwijl ik duidelijk ben geweest.

De oplossing

Ik wil de opname van het afsluiten van het contract ( het hele gesprek )

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer/mevrouw,

    Er is een klachtenproces voor u opgestart.
    U krijgt een vast contactpersoon binnen dit proces, uw contactpersoon neemt zo spoedig mogelijk contact met u op (meestal binnen 5 werkdagen).

    Hopelijk komt u er samen uit.
    Ik wens u voor nu een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groeten,
    NLE
    Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NickAce
Datum
Uiteindelijke oplossing
NLE blijft stug volhouden dat ze in hun recht staan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen