Klacht NLE: NLE is onbereikbaar en helpt niet bij mijn probleem

Joany

NLE heeft mijn televisie geblokkeerd in verband met een (volgens hun) openstaande factuur.

Ik heb geprobeerd te bellen, te mailen en via DM contact te krijgen met NLE en krijg ze niet te pakken.

Alleen wanneer ik op Twitter openbaar aandacht vraag voor mijn klacht krijg ik een standaard reactie: het is momenteel drukker dan gebruikelijk of wilt u het niet nog eens telefonisch proberen.

Ik heb het een keer zelfs twee uur volgehouden in de wacht uit pure wanhoop en nog steeds niemand aan de lijn gekregen voordat ik mijn zoontje op moest halen van de crèche.

Ik heb nu twee weken later nog steeds NIKS gehoord van NLE. Behalve dan dat ze gisteren doodleuk nóg een aanmaning stuurde over reeds betaalde rekening inclusief dreigement om mijn contract op te zeggen.

Dit is geen manier om met klanten om te gaan!

Ik wil dat de administratieve fout wordt rechtgezet en dat mijn diensten worden opgeleverd.

Ook vind ik het niet meer dan normaal als ik korting krijg over de periode waarin ik geen gebruik kon maken van mijn diensten vanwege een administratieve fout aan hun kant.

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Joany
    En we wachten nog altijd op een reactie. Inmiddels heb ik ook contact gezocht middels verschillende diensten, maar reageren ho maar.

Ook een klacht indienen over NLE?