Wij zijn geen klant van NLE. Toch sturen zij een brief waarin ons de "laatste mogelijkheid" wordt gegeven meterstanden op te geven. De brief is gericht aan "de bewoners" van ons adres. Gebeld met de klantenservice, maar we werden brutaal afgeblaft. Zolang wij geen privacygevoelige informatie verstrekken worden wij niet te woord gestaan. Deze brutale vorm van klantenwerving achten wij ongewenst en ongepast.
De oplossing
NLE wordt dwingend aangezegd deze brutale handelswijze per direct te staken.
4 reacties
Auteur
NLE
Datum
Beste meneer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw klacht hebben wij onze administratie gecontroleerd en hierop aangepast. Het klopt dat onze Klantenservice geen vragen mag beantwoorden, wanneer u niet door de privacycheck heen komt.
Hartelijk dank voor het doorgeven van uw bericht. Mocht u nog vragen hebben, horen wij het graag.
Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling
Auteur
HaraldSwinkels
Datum
Er klopt niets van deze afwijzing. Het initiatief van deze ongevraagde en niet tenaamgestelde communicatie ligt bij NLE. In de brief werd op directieve en enigszins dreigende toon de ontvanger een dienstopdracht gegeven. Vervolgens niet ontvankelijk te zijn voor een reactie is ronduit onbeschoft.
Auteur
NLE
Datum
Beste meneer/mevrouw,
Wij vinden het uiteraard vervelend om te horen dat u ontevreden bent, maar wij kunnen u helaas niet van een ander antwoord voorzien.
Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling
Auteur
HaraldSwinkels
Datum
Met deze reactie zegt NLE alles over zichzelf
Ook een klacht indienen over NLE?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.