Klacht NLE: NLE opzeggen onmogelijk? ?

Klachtnummer
# 302575
Gebruiker
Ikwilvanmijnabonementaf.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil mijn contract opzeggen bij NLE.
Klantenservice niet bereikbaar. Geen antwoord op email en WhatsApp gesprek. 1 reactie van een chatbot. Daarna niks meer gehoord. Ik ga eind van deze maand samenwonen dus 31 mei wil ik het contract zeker beëindigd hebben.

De oplossing

Ik wil graag een reactie en een gepaste oplossing. Dus een beëindigdiging van het contract vanaf 31 mei 2018.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw,

    Uit onze gegevens blijkt dat u reeds contact had met onze Klantenservice. NLEx ontving uw opzegging in goede orde.

    Wij zullen er zorg voor dragen dat de diensten en facturatie per 31 mei 2018 worden beëindigd. U ontvangt hiervan nog een bevestiging per e-mail.

    Mocht u nog vragen hebben, horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?