Klacht NLE: NLE site en behandeling op een simpele vraag.

houthakker2307

Vanaf 1 april heeft NLE haar site vernieuwd geen enkele relevante/actuele informatie is correct up to date terug te vinden. Alles is misleidend en incompleet. Actueel jaarverbruik vanaf jaarafrekening is niet meer beschikbaar. Onlangs heb ik de vraag gesteld of zij mij konden vertellen wat het landelijk procentueel elektra verbruik is tussen dal en dag is aangezien ik net zoveel elektriciteit verbruik tussen 07.00 en 23.00 en tussen 23.00 en 07.00. Totaal 6.000Kw is dus 3.000Kw dag 16 uur en 3.000Kw in 8 uur. Spreekt voor zich. De medewerkster verwees na overleg met een collega dat ik dit maar op internet moest uitzoeken. Was voor mij natuurlijk onacceptabel en legde haar uit dat dit simpele statistische gegevens welke voor hen natuurlijk voor handen zijn. De medewerker stuurde uiteindelijk aan op dat ik onbeleefd was en het gesprek zou beindigen. Te bizar natuurlijk op zo'n simpele vraag. Deze klacht heb ik op klachten.nl geplaatst maar kreeg helaas na een paar weken de melding van klachten.nl dat NLE mijn klacht niet in behandeling wil nemen. Erg triest moet ik u zeggen. Ben heel benieuwd of jullie mijn bevindingen wel serieus nemen. Dit kan nl niet.

Dat aandacht krijgt want dit kan nl niet.

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht, heb ik telefonisch contact met u gezocht. Ik merk dat dit niet gelegen was. Dat u het gesprek met onze klantenservice onprettig heeft ervaren, is uiteraard niet onze insteek. Hiervoor mijn excuus.

U geeft aan dat wij simpele statistische gegevens voor handen hebben, dit is echter niet het geval. Wij kunnen het gemiddeld verbruik van een type woning inzien, ook kunnen wij het gemiddeld verbruik van een gezinssamenstelling inzien. Echter het gemiddeld verbruik verdeeld over dag en nacht tarief hebben wij niet voorhanden. Vervelend, want dit is geen antwoord op de vraag die u stelt.

Ik kan u wel een procentuele verdeling geven, die gemiddeld van toepassing is in de verdeling tussen normaal en dal. De gemiddelde verhouding is 60% in normale uren, 40% in dal uren. Hopelijk geeft dit een beter beeld in de verdeling van het elektra verbruik van beide telwerken.

Mocht u verdere vragen hebben over uw jaarnota, dan wil ik u doorverwijzen naar onze klantenservice.

Ik wens u een fijne dag toe.
    Met vriendelijke groeten,
    NLE webcare

houthakker2307
Helaas moet ik u melden dat gezien de behandeling ik opzoek ga naar een nieuwe leverancier. Heel veel sterkte gewenst met uw club.

Ook een klacht indienen over NLE?