Klacht NLE: NLE telefonisch niet of nauwelijks bereikbaar

Klachtnummer
# 339306
Gebruiker
NLEKlant#38
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik wil meer informatie over mijn meterstanden en het aanbod van NLE maar ik ben al meer dan twintig minuten in de wacht. Helaas is dit de enige mogelijkheid om mijn vragen beantwoord te krijgen.

De oplossing

Zou fijn zijn als je je klantnummer en telefoonnummer kan achterlaten zodat je wordt teruggebeld.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte mevrouw Olthof,

    Naar aanleiding van uw klacht heb ik u zojuist gebeld. Helaas kreeg ik u niet telefonisch te spreken.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om aan te geven wanneer ik u telefonisch kan bereiken? Gezien de inhoud van uw klacht lijkt mij dit de beste communicatiewijze. Volgende week ben ik maandag, donderdag en vrijdag aanwezig tussen 07:00 en 15:30. Bij voorbaat dank voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen