Klacht NLE: NLE weigert elk persoonlijk contact
Details
Klacht
Ik heb uw aanmaningen en bedreigingen ontvangen. U kunt ook bellen ik ben 1 x 24 uur bereikbaar. Ik kan u niet bellen want uw nummer optie 2 werkt nietGewenste oplossing
Ik blijf niet aan de gang in den beginne van de overstap betaalde ik TELE2 en NLE. Ik betaal niet voor gebelde huisnummers ik wil wel betalen voor de gebelde service nummers 0800 en 0880 en 0900 nrs maar ik ook hiervoor krijg ik geen contact, ik mis ook de facturen en specificaties . Ik heb eerder gevraagd mij elke maand te emailen maar emails komen niet aan. Bellen lukt ook niet app werkt niet op FB msn heb ik onbekenden weten niet veel- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.