Klacht NLE: NLE weigert elk persoonlijk contact

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338266
Gebruiker
Zorg en Hoop
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb uw aanmaningen en bedreigingen ontvangen. U kunt ook bellen ik ben 1 x 24 uur bereikbaar. Ik kan u niet bellen want uw nummer optie 2 werkt niet

Gewenste oplossing

Ik blijf niet aan de gang in den beginne van de overstap betaalde ik TELE2 en NLE. Ik betaal niet voor gebelde huisnummers ik wil wel betalen voor de gebelde service nummers 0800 en 0880 en 0900 nrs maar ik ook hiervoor krijg ik geen contact, ik mis ook de facturen en specificaties . Ik heb eerder gevraagd mij elke maand te emailen maar emails komen niet aan. Bellen lukt ook niet app werkt niet op FB msn heb ik onbekenden weten niet veel
Geboden oplossing
Een klacht op lossen met NLE is gods onmogelijk. NLE heeft eenzijdig klany contact als klant kun je niet bellen met NLE en NLE reageern niet op de vele e-mail adressen die NLE gebruikt om te e-mailen. NLE wil allen via facebook en twitter klant contact. Reageer via facebook of klachten naar NLE is blokkeren van facebook accounts , gebruiken pive e-mail adressen die ik nooit gegeven heb aan geen enkel bedrijf. NLE berichten via gmail accounts zie ik als reclame ik open ze niet en ik verwijder ze meteen. Klachtenkompas lost de problemen niet op dat weet NLE.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Zorg en Hoop
    Datum
    Bkijkbaar is het normaal geen klant contact, Niet communiceren, wel dreigmails sturen
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw,

    U heeft bij ons meermaals klachten ingediend met dezelfde inhoud. Wij hebben u nu via meerdere kanalen van ons standpunt voorzien, daar blijft NLE bij.

    Wij gaan om die reden over tot sluiting van de klacht.

    Met vriendelijke groet,
    NLE/NLEx Klachtafhandeling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen