Klacht NLE: NLE weigert elk persoonlijk contact

Zorg en Hoop

Ik heb uw aanmaningen en bedreigingen ontvangen. U kunt ook bellen ik ben 1 x 24 uur bereikbaar. Ik kan u niet bellen want uw nummer optie 2 werkt niet

Ik blijf niet aan de gang in den beginne van de overstap betaalde ik TELE2 en NLE. Ik betaal niet voor gebelde huisnummers ik wil wel betalen voor de gebelde service nummers 0800 en 0880 en 0900 nrs maar ik ook hiervoor krijg ik geen contact, ik mis ook de facturen en specificaties . Ik heb eerder gevraagd mij elke maand te emailen maar emails komen niet aan. Bellen lukt ook niet app werkt niet op FB msn heb ik onbekenden weten niet veel
Een klacht op lossen met NLE is gods onmogelijk. NLE heeft eenzijdig klany contact als klant kun je niet bellen met NLE en NLE reageern niet op de vele e-mail adressen die NLE gebruikt om te e-mailen. NLE wil allen via facebook en twitter klant contact. Reageer via facebook of klachten naar NLE is blokkeren van facebook accounts , gebruiken pive e-mail adressen die ik nooit gegeven heb aan geen enkel bedrijf. NLE berichten via gmail accounts zie ik als reclame ik open ze niet en ik verwijder ze meteen. Klachtenkompas lost de problemen niet op dat weet NLE.

Zorg en Hoop
    Bkijkbaar is het normaal geen klant contact, Niet communiceren, wel dreigmails sturen
    NLE
    Beste mevrouw,

U heeft bij ons meermaals klachten ingediend met dezelfde inhoud. Wij hebben u nu via meerdere kanalen van ons standpunt voorzien, daar blijft NLE bij.

Wij gaan om die reden over tot sluiting van de klacht.

NLE/NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?