Klacht NLE: NLE weigert welkomstbonus van euro180 te betalen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 424917
Gebruiker
NLE weg ermee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

NLE weigert beloofde welkomstbonus te betalen

De oplossing

mij euro180 betalen

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    U geeft aan dat wij uw welkomstbonus niet willen overmaken.

    Wij hebben u zojuist aan de hand van uw interne klachtenproces geïnformeerd over de welkomstbonus.

    Ik vertrouw erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,

    NLE Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NLE weg ermee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg de kom erbij-bonus!!! Uit coulance, zo spoedig mogelijk, dat b betekent nu al 11 dagen wachten nog niets ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen