Klacht NLE: NLE zorgt niet voor een oplossing en negeert klanten volkomen

amsterdammer

Al ruim 1 maand geen internet. NLE doet er niks aan. Alles gaat traag, 100 telefoontjes van 30 minuten verder en nog worden er geen stappen ondernomen. Verteld dat ik wil opzeggen door de hele sitatutie, kan niet daarvoor moet ik mailen. 3 maal gemaild, geen antwoord. Via Facebook ook geen gehoor. Uiteindelijk weer moeten bellen, eindelijk een oplossing: een monteur zal komen. Monteur is 5 minuten in huis, moet beneden even iets pakken en komt vervolgens niet meer terug. Na een uur ben ik maar vertrokken naar mijn volgende afspraak. NLE weer moeten bellen, na 20 minuten wachten eindelijk een medewerker aan de lijn, in plaats van een oplossing bieden wordt er alleen maar gelachen en worden er woorden als 'what the fuck hahaha' gebruikt na het horen van mijn verhaal. Uiteindelijk moeten ophangen na 40 minuten weer zonder oplossing. Tot op heden heeft niemand mij terug gebeld of contact opgenomen en we zijn nu 4 dagen verder.

Ik heb heel veel geduld gehad en NLE veel kansen gegeven. Ik eis dat ik over de gehele maand december en januari mijn maand premie terug krijg tot mijn nieuwe contract ingaat bij een andere provider. Daarnaast wil ik een tegenmoetkoming voor de slechte service, het respectloze behandelen, alle tijd die het me heeft gekost dat ik contact heb moeten opnemen ipv NLE zelf. Ook wil ik een schadevergoeding voor de dagen die ik niet heb kunnen werken uit huis aan mijn onderneming en daardoor in de problemen ben gekomen.

NLE
    Geachte mevrouw Odenthal,

Zo juist heb ik u gebeld, maar kreeg u helaas niet telefonisch te bereiken.

Met uw goedkeuren zal ik aanstaande maandag nogmaals telefonisch contact met u opnemen.

Nu de originele klacht (#339426) nog openstaat, zal ik deze sluiten.

Hopende u vooralsnog voldoende geïnformeerd te hebben.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?