Klacht NLE: NLEx terrorisme...

Arianne Rvs

Ongeveer 3 maanden geleden was ik van plan over te stappen naar NLEx voor mijn internet. Dit omdat KPN te duur werd. Toen het overstapproces niet door NLEx gerealiseerd kon worden heb ik telefonisch contact opgenomen met KPN, die mij een goede aanbieding deed. Hier ben ik mee akkoord gegaan. Ik heb NLEx telefonisch medegedeeld niet met ze verder te gaan. Dit was net buiten de 2 weken beslistermijn. NLEx kon niet mijn overstap realiseren maar wel mijn internet kapen voor 7 dagen. Om mij zo te dwingen toch klant te worden. KPN heeft de verbinding terug gehaald. Nu blijft NLEx beweren dat ik gebruik maak van hun diensten. Sturen mail na mail, aanmaningen via mail. Het gaat om €29,95 per maand. Ik moet het contract afkopen. KPN kan in deze niets betekenen, zeggen zij.

Wat mij boos en verdrietig maakt is dat een commercieel bedrijf zo kleinzielig is om voor €29,95 mij het leven zuur te maken, onterecht. Ik ben een alleenstaande vrouw, werk 7 dagen per week als beveiligingsbeambte om proberen rond te komen. Ik wil met rust gelaten worden, het is al zwaar genoeg.

Ik loop tegen een betonnen muur aan bij NLEx. Zij blijven volhouden in hun recht te staan maar waar het op aan komt is dat het in feite het ombuigen is van onredelijkheid en starheid in hun voordeel. Voor mij betekent €29,95 een week eten. Voor NLEx betekent het niets. De hele Nederlandse wetgeving is zo krom op veel punten dat onrecht recht wordt. En de kleine burger, die heel hard moet werken is hier vaak de dupe van. Ook omdat mensen zoals ik geen advocaat kunnen bekostigen.

Aangezien NLEx toch doorgaat met terroriseren, ik nooit overgestapt ben, wordt het mijn rechtsbijstand verzekering.

Uit het zogenaamde "klantenbestand" van NLEx

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

NLEx is veranderd in Budget Alles in 1. NLE levert alleen energie, wij kunnen uw klacht hier dus niet in behandeling nemen. Ik verwijs u graag naar Budget Alles in 1, voorheen NLEx, om uw klacht kenbaar te maken.

Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl

Wij hebben hier uw klacht gesloten.

NLE Energie

Arianne Rvs
Er is geen oplossing geboden. Er is een naamsverandering van NLEx naar Budget alles in 1. Maar het blijft NLEx. Het is pure onwil van hun kant.

Ook een klacht indienen over NLE?