Klacht NLE: Nog steeds geen goed werkende APP .

sad Niet opgelost
plincky

Ik begrijp niet dat de zowel de app.op de telefoon als de mijn NLE op de computer nooit werkt , elke keer wordt er gezegd dat er een fout is opgetreden .Als je NLE een mail stuurt hierover krijg je na 2 weken bericht dat je een nieuw wachtwoord kan aanmaken( wat niks uitmaakt ). Mijn NLE gaf in het begin al aan dat er geen actieve aansluitingen zijn op mijn adres , dat klopt vwb. elektra en gas maar ik heb wel het alles in 1 pakket waar ik af en toe wat extra wil aan / uit zetten maar dat kan dus niet . Jammer dat ze dit niet kunnen of willen oplossen want deze klachten zijn er al erg lang . Ik ben trouwens wel erg tevreden over het alles in 1 pakket .

Dat ik een account hebt dat ook werkt , op zijn minst op mijn computer .

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat u ontevreden bent.

De problemen op Mijn NLE zijn bij ons bekend. Het kan soms helpen om Mijn NLE te openen in een andere browser en nieuwe inloggegevens aan te vragen. Uit uw klacht maken wij op dat u dit reeds probeerde en dat dit geen effect had. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Helaas kunnen wij u enkel meedelen dat de problemen bekend zijn en dat wij er hard aan werken om Mijn NLE weer optimaal te laten werken.

Indien u in de tussentijd een pakket wenst te wijzigen (of een andere wijziging wilt doorgeven) kan u deze telefonisch doorgegeven aan onze Klantenservice of per e-mail via info@nle.nl.

Uiteraard zijn wij blij om te vernemen dat u wel tevreden bent over de werking van het alles-in-1-pakket.

Wanneer u nog vragen heeft, vernemen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling
    plincky
    Oke , ik wacht wel weer af .

plincky
Niets , ze melden dat ze van het probleem weten , alleen de NLE schijnt het probleem niet op te kunnen lossen. Waar elke student een goed werkende app.kan maken lukt het bij hun niet , ik zou zeggen raadpleegt een student .

Ook een klacht indienen over NLE?