Opgelost door NLE: Onbereikbaar en onduidelijk over een verplichte monteur en extra kosten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 369077
Gebruiker
DLW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

NLEx is onbereikbaar en geeft geen duidelijkheid.

Een aantal dagen geleden 25 minuten in de wacht gestaan voor de telefonische klantenservice en heb het toen opgegeven. Vandaag heb ik een uur in de wachtrij gestaan en ik begin ongeveer te denken dat men gewoonweg de telefoon niet opneemt.

Ik wil een simpele vraag stellen maar krijg daar nieteens de gelegenheid voor...

Ik wil weten over het "beetje extra" wat ik moet gaan betalen, zoals NLEx dat bij het invoeren van de verhuizing noemt en wat dit inhoud. Eveneens wil ik tewoord gestaan worden over de reden dat ik verplicht wordt een monteur te laten komen.

De oplossing

Ik wil een duidelijke website en bereikbare klantenservice die duidelijke antwoorden geeft.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DLW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen