Klacht NLE: Onbereikbaar

Klachtnummer
# 342137
Gebruiker
Gebruiker1530968974
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Slecht bereikbaar. App werkt niet, website functioneert half, telefoonnummer is onvindbaar en op e-mails wordt niet gereageerd. Prima als dit bedrijf het helemaal digitaal wil doen maar zorg dan wel eerst dat het systeem goed werkt.

De oplossing

Zorgen dat het systeem wekt.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uw verzoek tot het stopzetten van het tv pluspakket hebben wij ontvangen. Dit zal onze Klantenservice binnenkort voor u in orde maken, u ontvangt hiervan op dat moment een bevestiging per e-mail.

    Daarnaast laten wij u weten dat wij hard werken aan het optimaliseren van de alles-in-1-app. Wij bedanken u dan ook hartelijk voor het doorgeven van uw feedback.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen