Opgelost door NLE: Oncontroleerbare eindnota

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141874
Gebruiker
Theo214
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na opzegging stuurde NLE mij een mail waarin ze aangaven dat de eindnota was opgesteld. Die eindnota zou in mijnNLE staan. Maar daar heeft NLE alvast alle gegevens van betalingen die ik dit jaar heb gedaan en ook de eindnota verwijdert. Kan dus op een enkele manier controleren of hun eindfactuur klopt.

Bericht hierover aan klantenservice NLE levert geen reactie op.

De oplossing

Z.s.m. eindnota en bijbehorend overzicht/specificatie zodat ik berekening e.d. kan controleren.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.

    Uit onze administratie blijkt dat de eindnota op 8 december 2015 per e-mail aan u is verstuurd. Indien u nog vragen heeft dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice NLE
  2. Auteur
    Theo214
    Datum
    Nota ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theo214
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen