Opgelost door NLE: Onmogelijk om contract op te zeggen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 340793
Gebruiker
Zomer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Opzeggen van een contract is volledig onmogelijk / inefficient. Op de volledige website is het alleen via social media (geen respons) of via telefoon mogelijk. Echter is de telefonisch helpdesk zodanig slecht bereikbaar dat dit ook geen optie is.
Alle reguliere wijzen om een contract op te zeggen zijn niet mogelijk (zoals email, via het inlogportaal of digitaal).

Erbarmelijke service die niet in deze eeuw past.

De oplossing

Contract opzeggen op een manier waarin dit mij geen 5 uur kost.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor uw feedback.

    Het is ons streven om de beste, dat wil zeggen 21e-eeuwse service te verlenen. Helaas lukt dit niet altijd, waarvoor onze excuses.

    In ons systeem zie ik dat het inmiddels gelukt is om uw Alles-in-1-contract op te zeggen. Er is een taak aangemaakt om het contract te beëindigen per 27 januari 2019.

    Rest mij u een goede jaarwisseling toe te wensen.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtenafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zomer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas heeft nle alleen op dit platform gereageerd op mijn klacht. Ik heb nog geen digitale bevestiging ontvangen op mijn verzoek het internetcontract te beëindigen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen