Klacht NLE: onterecht geld ingehouden

Klachtnummer
# 377604
Gebruiker
boerderij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb in januarie aangegevn te verhuizen betaalde vastrecht 32euro na verhuizing kleiner huis moest ik 79 euro gaan betalen hier was ik het niet mee eens moest ik op site "mijn NLE" veranderen maar site was niet bereikbaar dagelijks geprobeerd maar lukte niet gebeld moest het via google chrome proberen maar ook dat lukte niet er werd 79 euro afgeschreven die heb ik gestoneerd en om een bankrekening nummer gevraagd om 60 euro te kunnen betalen geen antwoord na 3 maanden lukte het om termijn bedrag te veranderen naar 60 euro wat ik wilde maar nog steeds niets betaald omdat ik geen bank nummer had op het nummer waar automatisch van afgeschreven wordt kon ik niet storten kreeg aanmaningen voor de 79 euro ik steeds antwoord gegeven dat ik 69 euro wilde betalen maar geen antwoord eindelijk kreeg ik een nummer en heb 180euro betaald voor de maanden febr maart en april nog steeds aanmaningen bedreiging van deurwaarder en rechtzaak en kreeg een bericht van mijn verbruik nl 19 euro waar hebben we het over uiteindelijk zou ik afgesloten worden en ben overgestapt naar andere leverancier toen kreeg ik bericht eind afrekening ik zou 303,48euro terugkrijgen hoera, maar kreeg 206,48euro dus de 79 euro + incassokosten niet ik ben het hier niet mee eens maar nu krijg ik geen antwoord meer van NLE wat kan ik doen? ik zou die 97 euro toch wel graag hebben voor mij een kapitaal

De oplossing

graag geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    boerderij
    Datum
    Ik weet niet wat ik moet doen heb jullie geschreven over klacht maar verder niks gehoord

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen