Opgelost door NLE: onterechte eindnota
Details
Klacht
Onterechte eindnota ontvangen. Bij navraag bij NLE werd medegedeeld dat men van Nuon had vernomen dat ik was overgestapt. Navraag bij Nuon leerde mij dat Nuon een fout had gemaakt.. Weer tel. contact opgenomen met NLE en medegedeeld dat Nuon mij heeft laten weten een fout gemaakt te hebben waarbij is afgesproken dat NLE e.e.a bij Nuon zou nagaan en mijn contract bij NLE weer in oude staat zou worden hersteld. Ik heb toen medegedeeld de eindnota niet te zullen betalen.. Men heeft via incasso toch de eindnota van mijn rekening afgeboekt waarna ik het bedrag heb gestorneerd.Vandaag van NLE aanmaning ontvangen met de mededeling dat bij niet tijdige betaling kosten in rekening zullen worden gebracht.Omdat de fout niet door mij maar door Nuon is gemaakt ben ik het uiteraard met deze gang van zaken absoluut niet eens en het lijkt mij dat het ontstane probleem makkelijk op te lossen is.
Gewenste oplossing
Intrekking eindnota en herstel van het contract in de oude staat met incassering van de afgesproken maandtermijnen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.