Opgelost door NLE: onterechte eindnota

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64664
Gebruiker
W.F.J. van Kessel
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onterechte eindnota ontvangen. Bij navraag bij NLE werd medegedeeld dat men van Nuon had vernomen dat ik was overgestapt. Navraag bij Nuon leerde mij dat Nuon een fout had gemaakt.. Weer tel. contact opgenomen met NLE en medegedeeld dat Nuon mij heeft laten weten een fout gemaakt te hebben waarbij is afgesproken dat NLE e.e.a bij Nuon zou nagaan en mijn contract bij NLE weer in oude staat zou worden hersteld. Ik heb toen medegedeeld de eindnota niet te zullen betalen.. Men heeft via incasso toch de eindnota van mijn rekening afgeboekt waarna ik het bedrag heb gestorneerd.Vandaag van NLE aanmaning ontvangen met de mededeling dat bij niet tijdige betaling kosten in rekening zullen worden gebracht.
Omdat de fout niet door mij maar door Nuon is gemaakt ben ik het uiteraard met deze gang van zaken absoluut niet eens en het lijkt mij dat het ontstane probleem makkelijk op te lossen is.

Gewenste oplossing

Intrekking eindnota en herstel van het contract in de oude staat met incassering van de afgesproken maandtermijnen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer Van Kessel,Zoals telefonisch afgesproken heb ik u een e-mail gestuurd. Wij zullen in het begin van volgende week nogmaals contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,Klantenservice NLE
  2. Auteur
    W.F.J. van Kessel
    Datum
    Aangenaam verrast door snelle reactie. Alhoewel mijn voorstel voor een oplossing niet is geaccepteerd ben ik toch akkoord gegaan met het voorstel van NLE.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen