Klacht NLE: Oplichting van bedrijf NLE

Jeffrey1982

Overgestapt van ziggo naar nle, na 4 maanden pas internet aangezien de overstap service zelf in orde moest maken.
Vooralsnog wel even twee weken zonder internet gezeten.
Nou zit ik onder bewind en hebben ze mijn bankrekening nummer in het begin niet veranderd naar de beheer rekening, eerst dus via mijn nle omgeving gedaan en whopla weer van me leefgeld rekening.
Maand erna mailtje gestuurd naar debiteurenbeheer op verzoek van klanten service (wachttijd toen 40 minuten) en maandje erna weer van me leefgeld rekening.
Bewindvoerder maakt het in orde en whopla maandje erna alweer van mijn leefgeld rekening.
Bewindvoerder boekt het terug en vraagt totaal plaatje voordat ze het wil opzeggen aangezien NLE het toch niet goed kan regelen.
En bij die vraag afgesloten van internet en 80 euro incasso kosten erbij.
Na 1 hele week bellen bijna elke dag 3 keer a 45 minuten tot een uur, toch de rekening betaald inclusief incasso kosten en kregen de belofte aangesloten te worden binnen een uur.
1 hele dag gewacht en weer geen internet.
Nu nog steeds niet en heb in totaal nu 13 uur gebeld en in de wacht gestaan bij NLE.
Dit is mijn klacht en hoop dat er wat mee gedaan word want heb NOG STEEDS geen internet.
Ondanks de extra kosten betaald te hebben aan ze.
Tevens ben ik geblokkeerd door ze op whats app wat ook onbegrijpelijk onbeschoft is.

Direct internet, retournering incasso kosten en tevens retournering maanden waarbij ik geen gebruik heb gemaakt van internet

NLE
    Beste meneer,

Naar aanleiding van uw klacht hadden wij zojuist telefonisch contact. Wij bedanken u voor het prettige telefoongesprek.

Zoals besproken vinden wij het erg jammer dat het contact met onze Klantenservice op deze manier is verlopen, dit is zeker niet de bedoeling. Wij zullen hier intern actie op ondernemen.

Ter oplossing van uw klacht zijn wij bereid om de in rekening gebrachte en betaalde incassokosten (t.w.v. €80,00) aan u te vergoeden. U ging hiermee akkoord. Dit bedrag wordt binnen enkele weken overgemaakt naar het IBAN dat u zojuist doorgaf.

Mocht u hierover nog vragen hebben, horen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling
    Jeffrey1982
    Wordt gecompenseerd jammer genoeg wel 8 uur van me leven aan de telefoon gehangen maar tot nu toe internet en binnen kort gecompenseerd tenminste iets ervoor terug.

Ook een klacht indienen over NLE?