Klacht NLE: Oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362197
Gebruiker
een 2-de kans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb €100,85 betaald en heb 1 maand Internet en tv hiervoor ontvangen
Of je kon met moeite internetten of tv kijken niet beide gelijk
Ze hebben het abonnement geannuleerd na 6 uur telefonisch contact te hebben gehad op 1 maand tijd
Maar nu krijg ik €2,19 retour gestort terwijl het per maand €29,95 kost
Waar is me geld gebleven
Heb weer gebeld met lange wachttijden en 0 resultaat
Diefstal oplichterij vind ik dit
Groet J van Overveld

De oplossing

Me geld terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste Jacqueline,

    Wat jammer dat je het gelijk diefstal en oplichterij noemt. Omdat er sprake is van verschillende aanmeldingen en verschillende klantnummers, willen we goed uitzoeken wat er allemaal betaald is, wat er al terug is gestort en waar je nog recht op hebt. Mijn collega heeft daarom gevraagd om afschriften te sturen, zodat wij gemakkelijk met de kenmerken de bedragen kunnen achterhalen.

    Kan je dit sturen naar klanten@nlex.nl, dan gaan wij alles uitzoeken voor je.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx team webcare
  2. Auteur
    een 2-de kans
    Datum
    Geachte,
    bij deze zend ik mijn afschriften zodat u kunt zien dat de betalingen aan u zijn voldaan en dat ik hiervan graag mijn geld terug zou willen zien op mijn banknummer wat bij u bekend is op kort termijn
    meerdere malen heb ik gebeld met u, maar steeds werd hieraan geen gehoor gegeven. Ik ben het beu, en als er nu niets mee word gedaan ga ik de stukken bij mijn advocaat neer leggen
    zoals u kunt zien is er een betaling gedaan op 21-1-2019, 13-2-2019 en op 21-2-2019 in een bestek van 1 maand tijd €100,85 dit is een duur maandje internet/tv wat niet werkte naar behoren
    ik hoop dat er nu wel op kort termijn actie ondernomen kan worden

    met vriendelijke groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
een 2-de kans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb nog niets vernomen na mijn laatste actie, ik heb mijn bank gegevens toe gezonden Groet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen