Klacht NLE: Oplichting

Heb €100,85 betaald en heb 1 maand Internet en tv hiervoor ontvangen
Of je kon met moeite internetten of tv kijken niet beide gelijk
Ze hebben het abonnement geannuleerd na 6 uur telefonisch contact te hebben gehad op 1 maand tijd
Maar nu krijg ik €2,19 retour gestort terwijl het per maand €29,95 kost
Waar is me geld gebleven
Heb weer gebeld met lange wachttijden en 0 resultaat
Diefstal oplichterij vind ik dit
Groet J van Overveld

Me geld terug storten

NLE
    Beste Jacqueline,

Wat jammer dat je het gelijk diefstal en oplichterij noemt. Omdat er sprake is van verschillende aanmeldingen en verschillende klantnummers, willen we goed uitzoeken wat er allemaal betaald is, wat er al terug is gestort en waar je nog recht op hebt. Mijn collega heeft daarom gevraagd om afschriften te sturen, zodat wij gemakkelijk met de kenmerken de bedragen kunnen achterhalen.

Kan je dit sturen naar klanten@nlex.nl, dan gaan wij alles uitzoeken voor je.

NLEx team webcare
    Geachte,
    bij deze zend ik mijn afschriften zodat u kunt zien dat de betalingen aan u zijn voldaan en dat ik hiervan graag mijn geld terug zou willen zien op mijn banknummer wat bij u bekend is op kort termijn
    meerdere malen heb ik gebeld met u, maar steeds werd hieraan geen gehoor gegeven. Ik ben het beu, en als er nu niets mee word gedaan ga ik de stukken bij mijn advocaat neer leggen
    zoals u kunt zien is er een betaling gedaan op 21-1-2019, 13-2-2019 en op 21-2-2019 in een bestek van 1 maand tijd €100,85 dit is een duur maandje internet/tv wat niet werkte naar behoren
    ik hoop dat er nu wel op kort termijn actie ondernomen kan worden

met vriendelijke groet

een 2-de kans
Heb nog niets vernomen na mijn laatste actie, ik heb mijn bank gegevens toe gezonden Groet

Ook een klacht indienen over NLE?