Klacht NLE: Opstapvergoeding ten onrechte moeten betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356966
Gebruiker
P. Kakes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn contract is binnen 14 dagen gestopt bij NLE middels de tussenpersoon bespaarplan. Ik kreeg een mailtje ; U hoeft niets meer te doen wij melden uw reactie bij NLE.
Gevolg Ik moet een opstapvergoeding betalen. Ik ben de dupe hiervan.

De oplossing

Cancellen van de opstapvergoeding.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Stet,

    Wij hebben u gebeld naar aanleiding van uw bericht, maar we hebben u niet kunnen bereiken.


    Wij hebben u voor gas en elektriciteit geleverd van 14 januari 2014 tot 26 december 2018. Op 3 oktober 2017 heeft uw energiecontract verlengd met 3 jaar met een einddatum van 13 januari 2021.

    Omdat uw contract vroegtijdig is opgezegd is er een opzegvergoeding inrekening gebracht van €200,00. De opzegvergoeding is terecht en zullen wij niet laten vervallen.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtenafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Kakes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing; de verkeerde persoon hébben ze voor zich.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?