Klacht NLE: opzegboete van 800 euro

Klachtnummer
# 466608
Gebruiker
madeleine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben overgestapt naar andere energieleverancier, omdat deze 130 euro per maand goedkoper was. Ik heb NLE voorheen gevraagd het maandbedrag aan te passen op ons werkelijke gebruik. Dat is nooit gebeurt, onder het mom dat de belasting op gas zo hoog was geworden dat dat onmogelijk was. Uiteindelijk heb ik opgezegd en ik hield er rekening mee, dat er een opzegboete zou komen, maar de 800 euro, die NLE in rekening brengt vind ik te extreem voor woorden.

De oplossing

Dit bedrag drastisch verlagen

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Er is een klachtenproces voor u opgestart.
    Mijn collega neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Hopelijk komen jullie tot een passende oplossing.

    Ik wens u voor nu een fijne dag toe.
    Met vriendelijke groeten,
    NLE webcare.

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen