Klacht NLE: Opzegging ivm dubbele incasso: tóch opzegvergoeding in rekening gebracht

Allard

Na de mail in augustus 2015 waarin NLE aangeeft in september 2x het maandbedrag te gaan incasseren heb ik gebeld met NLE dat ik het contract zou gaan opzeggen:"Dan rekenen wij geen opzegvergoeding omdat wij de voorwaarden hebben aangepast."

Via vergelijkingssite overgestapt naar een andere leverancier. Tot mijn verbazing zie ik op de afrekening van NLE ineens wél de opzegvergoeding in rekening gebracht à €50,- per product, samen dus € 100,-

Excuses + aangepaste afrekening > géén opzegvergoeding in rekening gebracht: Ook al heeft men waarschijnlijk niet meer in het systeem staan dat ik gebeld heb: de meest voor de hand liggende reden tot opzeggen van contracten bij NLE lijkt me in deze tijd toch wel de eenzijdig aangepaste voorwarden....

NLE
    Beste meneer Meerman,

In uw klacht geeft u aan dat u een eindnota heeft ontvangen waarop wij een opzegvergoeding in rekening brengen. Aan u is echter toegezegd dat u deze niet in rekening gebracht zou worden.

Hierbij bevestigen wij dat u een gecorrigeerde eindnota krijgt waarop wij geen opzegvergoeding in rekening brengen. Wij bieden onze excuses aan dat deze onterecht op uw huidige eindnota is geplaatst.

Klantenservice NLE

Ook een klacht indienen over NLE?