Klacht NLE: opzegvergoeding

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 368872
Gebruiker
MZ60
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I maart opgezegd per 1 mei 2019 omdat mijn moeder per 1 mei ging verhuizen naar een aanleunwoning. De medewerker aan de telefoon zei dat er in dit geval dan geen opzegvergoeding in rekening wou worden gebracht. Tot mijn verbazing staat er nu liefs maar 250 euro opzegvergoeding op de factuur eb dat naar minstens 27 jaar onafgebroken trouwe klant te zijn geweest.

De oplossing

opzegvergoeding terugdraaien

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    U gaf aan dat wij de boete voor contractbreuk van uw eindnota zouden crediteren, echter is dit niet gebeurd. Ik wil hier onze excuses voor aanbieden.

    Ik heb zojuist de boete voor contractbreuk voor u geannuleerd.

    Ik ga ervan uit u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MZ60
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het oude bedrag wordt afgehouden van de rekening. SVP aangeven hoe dit wordt opgelost
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen