Klacht NLE: Overgestapt naar NLEx en na bijna 1,5 maand nog steeds geen internet en tv.

Yvonne666

Per 12 juli overgestapt naar NLEx voor internet en tv. Nu 23 augustus en nog steeds helemaal niets. Na vele telefoontjes word ik alleen maar aan t lijntje gehouden. Ze zeggen dat het probleem bij KPN zit, en NLEx heeft dat doorgegeven aan KPN die mij zou moeten bellen. Nog steeds wacht ik af. KPN gebeld maar die zeggen dat ze dat niet kunnen zien en het via NLEx gaat. NLEx zegt dat het is doorgeven en dat KPN mij gaat bellen. Ik wacht nog steeds. Mijn grduld raakt nu wel echt op. Wil het ook graag opzeggen maar dat kan volgens NLEx niet en krijg dan een boete.
Heb zo spijt dat ik ben overgestapt, had nooit problemen bij online.nl.

Vandaag nog internet en tv, en zeker excuus en een compensatie.

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Uw klacht werd ingediend via NLex, helaas niet het account van NLE. Om deze reden hebben wij niet eerder kunnen reageren op uw klacht.

Uit onze gegevens blijkt dat uw diensten inmiddels zijn geactiveerd en dat er een tegemoetkoming werd aangeboden voor de periode dat u geen gebruik kon maken van uw diensten.

Wij gaan er om deze reden vanuit dat uw klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, horen wij het natuurlijk graag.

NLEx Klachtafhandeling

Yvonne666

Ook een klacht indienen over NLE?