Klacht NLE: Overstapboete wordt in zijn geheel niet vergoed door NLE

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445246
Gebruiker
OntevredenKlant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na via telemarketing naar NLE te zijn gelokt met het verhaal dat zij de overstapboete vergoeden heeft NLE nooit deze boete daadwerkelijk vergoed. Bovendien staat in de welkomstmail van NLE letterlijk dat zij een eventuele overstapboete vergoeden. Omdat nergens op de site een formulier te vinden is om deze boete te declareren dan maar (meerdere) mails gestuurd die nooit zijn beantwoord. Inmiddels ook al in totaal aan 2 uur aan de telefoon met medewerkers bij NLE hierover gesproken maar daar kom je ook niets verder. Wel geven ze hier te kennen dat er meerdere mails hierover zijn ontvangen bij NLE. Waarom zijn deze dan nooit beantwoord??? Ook wist een medewerker mij te vertellen dat als er al een boete vergoed wordt deze weer teruggevorderd wordt en wanneer je binnen de contracttermijn vertrekt bij NLE zij er ook nog een boete overheen gooien. Medewerker zou een link sturen naar mijn mail waar ik een klachtenformulier zou kunnen invullen, maar deze is dus ook nooit aangekomen. Ik ben al vaker overgestapt naar andere leveranciers maar heb nog nooit meegemaakt dat er een boete niet vergoed wordt, laat staan dat er nog een extra boete in rekening gebracht wordt. Schandalig bedrijf!!!

Gewenste oplossing

Ik wil alsnog die boete vergoed hebben. Inmiddels zit ik al lang niet meer bij NLE maar toen ik nog klant was hebben ze al geen enkele mail beantwoord.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen