Klacht NLE: Overstapboete wordt in zijn geheel niet vergoed door NLE

OntevredenKlant

Na via telemarketing naar NLE te zijn gelokt met het verhaal dat zij de overstapboete vergoeden heeft NLE nooit deze boete daadwerkelijk vergoed. Bovendien staat in de welkomstmail van NLE letterlijk dat zij een eventuele overstapboete vergoeden. Omdat nergens op de site een formulier te vinden is om deze boete te declareren dan maar (meerdere) mails gestuurd die nooit zijn beantwoord. Inmiddels ook al in totaal aan 2 uur aan de telefoon met medewerkers bij NLE hierover gesproken maar daar kom je ook niets verder. Wel geven ze hier te kennen dat er meerdere mails hierover zijn ontvangen bij NLE. Waarom zijn deze dan nooit beantwoord??? Ook wist een medewerker mij te vertellen dat als er al een boete vergoed wordt deze weer teruggevorderd wordt en wanneer je binnen de contracttermijn vertrekt bij NLE zij er ook nog een boete overheen gooien. Medewerker zou een link sturen naar mijn mail waar ik een klachtenformulier zou kunnen invullen, maar deze is dus ook nooit aangekomen. Ik ben al vaker overgestapt naar andere leveranciers maar heb nog nooit meegemaakt dat er een boete niet vergoed wordt, laat staan dat er nog een extra boete in rekening gebracht wordt. Schandalig bedrijf!!!

Ik wil alsnog die boete vergoed hebben. Inmiddels zit ik al lang niet meer bij NLE maar toen ik nog klant was hebben ze al geen enkele mail beantwoord.

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over NLE?