Opgelost door NLE: Overstappen zonder toestemming!

content Opgelost
Leroy15

Na telefonisch contact met NLE (bellen gewoon overdag wanneer je op het werk bent), besloten gebruik te maken van de aanbieding, met een bedenktijd van 14 dagen.
Vervolgens zijn opvolgende berichten t.o. verzonden naar het mailadres van mijn werkgever i.p.v. mijn privé mailadres. Op het moment van verzenden door NLE van de documentatie, was ik op vakantie en geen toegang tot mijn werk-emails. Tot mijn grote verbazing, na de vakantie, bleek NLE de overstap reeds te hebben ingezet. Dit zonder dat ik adequaat heb kunnen reageren op de bewuste aanbieding. Wil er nu definitief vanaf, zijn slecht bereikbaar en hebben zelf een auto-reply op de mail, waarin wordt aangegeven dat NLE geen mailberichten in behandeling neemt. Vreemd: Willen zij jou aantrekken als nieuwe klant, wordt alles via telefoon en email geregeld. Wil jij NLE via mail of telefoon benaderen, blijkt dat plots onmogelijk en/of ingewikkeld.

Per direct terugdraaien van de ongewenste overstap.

NLE
    Geachte meneer de Graav,

Uw aanmelding is reeds geannuleerd. Een bevestiging hiervan is naar uw e-mailadres gestuurd.

De aanmelding kwam binnen bij ons via een verkoopkantoor. Zij gaven aan, dat u op dit e-mailadres correspondentie wenste. Het e-mailadres waar u in eerste instantie naar toe mailde (nle@nle.nl), is een "no-reply" e-mailadres. Om deze reden kreeg u dan ook een auto-reply.

Nu de aanmelding geannuleerd is, hopen wij dat uw klacht opgelost is en dat u uiteindelijk naar behoren bent geholpen. Graag horen wij of dit het geval is.

NLE klachtafhandeling.

Klacht opgelost!

Terugdraaien van abonnement.

Ook een klacht indienen over NLE?