Klacht NLE: Overstapservice

basg8180

Overstapservice. Ik ben overgestapt van KPN naar NLE met alles in 1 pakket. Contract zou per 6-7-2018 ingaan en NLE zou voor tijdige opzegging zorgen. Nou krijg ik van KPN een mail dat mijn contract per 6-8-2018, een maand later dus, wordt beëindigd. Oftewel een maand dubbele kosten.

Ervoor zorgen dat ik maar 1x betaal. Overstappen was juist bedoeld om kosten te besparen.

NLE
    Beste meneer,

In goede orde ontvingen wij uw klacht. Wij stellen u graag gerust.

Het klopt dat u gebruik maakt van onze overstapservice. Op 19 april 2018 stuurden wij KPN dan ook het voorlopige overnamebericht. Op diezelfde dag ging KPN hiermee akkoord.

Morgen wordt Alles-in-1 bij u geïnstalleerd. Zodra alles naar behoren werkt, ontvangen wij hiervan een bericht. Zodra dit bericht bij ons binnen is, vragen wij KPN om de levering per direct te stoppen. Op die manier heeft u maar één provider tegelijk en heeft u geen dubbele kosten.

Mocht het toch zo zijn dat KPN kosten bij u in rekening brengt voor de periode na 12 juli 2018 dan horen wij het graag. Wij gaan dan graag voor u aan de slag. Zoals u terecht aangeeft, is het immers niet de bedoeling dat u dubbele kosten heeft.

Indien u nog vragen heeft dan horen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?