Klacht NLE: pas op voor de praktijken van NLE

Klachtnummer
# 264613
Gebruiker
bertushatzmann
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al een paar keer heb ik een klacht geplaatst over NLE maar wat ze nu flikken slaat alles. Al een half jaar geleden is het begonnen, eerst ons 12.127 kw stroom te veel berekend, dit is na 5 meldingen en enkele klachten terug gedraaid, we hebben ook een half jaar om de betreffende stukken moeten vragen, die wilden we graag per post opgestuurd hebben, maar nee dus, nu hebben we begin juni telefonische afspraken gemaakt en op 2 juni het bedrag over gemaakt wat we moesten betalen, nu hebben ze bij NLE bedacht om per 12 juni de zaak over te dragen aan een incasso bureau, dit terwijl het bedrag al 10 dagen daarvoor is over gemaakt zo als telefonisch was afgesproken, houden ze hun boekhouding niet bij, proberen ze je als nog een poot uit te draaien? Op zijn zachtst gezegd blijf bij NLE uit de buurt.

De oplossing

Op zijn minst excuses

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij ontvingen uw betaling voor de eindnota in goede orde, naar aanleiding hiervan crediteerden wij tevens de incassokosten van €49,75. De overdracht naar het incassobureau heeft helaas gekruist met uw betaling en de creditering van de incassokosten. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Dit is zeker niet de bedoeling.

    Uw opmerking over dat NLE weigerde documenten per post toe te sturen is echter wel onjuist. Wij zijn uiteraard bereid om u informatie toe te sturen. Wij hebben u dan ook meerdere malen verzocht om door te geven welke gegevens u wilde ontvangen, hier reageerde u niet inhoudelijk op. Het is ons niet bekend welke documenten u wenst te ontvangen. Om deze reden heeft NLE deze u niet verzonden. Wij verwijzen u dan ook graag naar onze eerdere reacties op dit verzoek.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen