Opgelost door NLE: Problemen met overstapdatum naar NLE (via Consumentenbond)

Via Consumentenbond overstap naar NLE volgende problemen pending:
Volgens opgegeven datum en het vervolgens toegezonden contract zal de overstap plaats moeten vinden op 2 mei.
NLE geeft steeds een eerdere datum in april aan en als gevolg daarvan dreigt de huidige leverancier met boetes.

3 maal telefonisch contact met de helpdesk van NLE heeft nog steeds niet tot het gewenste resultaat geleid.

NLE moet zich aan de afgesproken overstapdatum houden.

NLE
    Beste meneer Peters,Dank u wel voor het doorgeven van uw klacht. Wij vinden het vervelend om te horen dat de datum van overstap niet goed dreigde te gaan en dat u hier hinder van ondervond.Naar aanleiding van uw bericht hebben wij een aantal keer telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht besproken. Inmiddels is de datum van overstap aangepast naar 2 mei 2015. Eerder hebben wij een overstapdatum van 6 april 2015 aan u gecommuniceerd. Dit kwam omdat wij het bericht hadden ontvangen dat het energiecontract bij uw huidige leverancier pas op 2 mei 2016 afliep. Wij hebben daarom gekozen voor de eerst mogelijke overstapdatum. Omdat dit bericht inmiddels is gecorrigeerd hebben wij onze datum kunnen aanpassen naar 2 mei 2015.We vertrouwen erop dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice NLE
    GePe
    Blij dat het probleem is opgelost. Met dank voor uw hulp.met vriendelijke groet.

GePe

Ook een klacht indienen over NLE?