Opgelost door NLE: schandalige manier van poging een klant te werven

content Opgelost
Eriks klacht

1. 15/8 schandalig telefoongesprek met een man die zich voordoet als werkend voor de netbeheerder. Doet alsof hij een aantal voordelen voor mij kan regelen omdat ik een bedrijf heb. Stuurt vervolgens een SMS met informatie die hij met me wil doorspreken. Dan lees ik in de SMS dat hij van NLE is. Als ik hem daarop aanspreek en meld dat ik het stijlloos vind, en dit niet wil, begint hij allerlei vervelende opmerkingen te maken over de concurrenten.
2. nu wordt er vandaag op 6/9 een contract bezorgd met een email-adres wat niet van mij is en wat niet bestaat. Ik bel met het nummer op de brief. Er wordt bevestigd dat er meer klachten zijn (het bedrijf Connecthing) en dat dit contract wordt gestopt en dat ze dat willen bevestigen op mijn email-adres. Ik heb deze mail nog niet ontvangen tot nu.

Zorgen dat ik de bevestiging dat ik geen contract heb met NLE per omgaande naar mij wordt gestuurd.

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Eriks klacht
    Bevestiging inmiddels ontvangen.

Ook een klacht indienen over NLE?