Bedrijf zowel per telefoon als email niet te bereiken
Gewenste oplossing
Betere bereikbaarheid
Geboden oplossing
Foutmelding server nog niet opgelost. Wordt volgens NLE hard aan gewerkt
Status
opgelost
Beoordeling
2 reacties
Auteur
NLE
Datum
Beste meneer, mevrouw,
Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet, NLE
Auteur
NLE
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste meneer,
Bedankt voor het indienen van uw klacht. Zojuist heeft een medewerker van het klachtenteam telefonisch contact met u opgenomen.
Allereerst nogmaals mijn excuses voor het feit dat de klantenservice minder goed te bereiken is dan u van ons gewend bent en gewenst is. Wij zijn er hard mee bezig de bereikbaarheid te verbeteren.
U had een aantal vragen over uw termijnbedrag en over een mogelijke opzegging van uw contract. De klachtenbehandelaar heeft deze vragen met u besproken.
Ik hoop dat alles naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet, NLE Webcare
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over NLE?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.