Opgelost door NLE: slechte en verkeerde voorlichting bij het overstappen naar andere energie leverancier

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 295565
Gebruiker
Lefers1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

NLE is slecht via de telefoon te bereiken en via hun website reageren ze helemaal niet ook al zeggen ze binnen 4 weken te reageren

De oplossing

NLE moet reageren zodat ik mijn klacht kan afhandelen

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij ontvingen uw eerdere contactformulieren in goede orde. Helaas blijkt dat het antwoord hierop door onze Klantenservice naar het e-mailadres werd verzonden dat in onze administratie bekend is. U geef in uw contactformulier een ander e-mailadres door.

    Wij zullen de eerder toegestuurde e-mail naar het juiste e-mailadres verzenden en uw e-mailadres in onze administratie aanpassen.

    Mocht u hierover nog vragen hebben, horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Wij vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over de e-mails die u ontving.

    Wanneer u een slimme meter heeft, worden deze bij de start van de levering uitgelezen. Het kan in sommige gevallen gebeuren dat de uitlezing mislukt en u alsnog een meterstandenkaart ontvangt. Uit onze gegevens blijkt niet dat dit bij u het geval is geweest. Uw meterstanden zijn namelijk uitgelezen en u ontving hiervan een bevestiging.

    Het is ons bekend dat de wachttijden van onze Klantenservice momenteel niet zo zijn als gewenst, uiteraard werken wij daar hard aan. Ter oplossing van uw klacht zijn wij bereid om u uit coulance een tegemoetkoming te bieden van €10,00 voor de gemaakte belkosten. Wij horen graag van u of uw klacht hiermee is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lefers1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ter oplossing van uw klacht zijn wij bereid om u uit coulance een tegemoetkoming te bieden van €10,00 voor de gemaakte belkosten.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?