Klacht NLE: Slechte klantenservice en onrechtmatig contracten afsluiten

# 319044
NLE klacht...

Ineens aangesloten bij het energie bedrijf terwijl ik hier nooit over gesproken heb? Tevens nooit mijn gegevens verstrekt. En ben dus ook zeker niet van plan daar ook maar een cent aan te betalen. Ook is het bijna zo goed als onmogelijk hierover contact te kunnen krijgen, telefoon hang je zeker een halfuur of langer aan de wacht en dan word er opgehangen, op de site word er naar de telefoon verwezen.. ik kom zo geen steek verder en ik ga hoe dan ook niet betalen aan deze maatschappij gezien ik hier nooit mijn ok over gegeven heb...

Ik wil dat het contract wat niet getekend zou moeten zijn weg hebben... ik heb geen afspraak met nle en wil hier ook nooitmeer over benaderd worden... ik betaal die mensen geen cent.

NLE
    Geachte mevrouw Pijl,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Reeds heeft u contact gehad met onze klantenservice. In dit gesprek is duidelijk geworden dat wij u inmiddels beleveren.

Het desbetreffende energiecontract hebben wij op 16 maart 2018 per e-mail aan u toegezonden. Op dat moment gaan er veertien wettelijke dagen bedenktijd in. Wanneer hier geen gebruik van wordt gemaakt, ontstaat er een rechtsgeldig contract. Nu wij geen bericht van u binnen de desbetreffende veertien dagen hebben ontvangen, zijn wij op 22 augustus rechtmatig gestart met leveren.

Hiernaast geeft u aan te binnenkort te gaan verhuizen. Wij adviseren wel door te geven per wanneer u gaat verhuizen. Indien u daar behoefte aan heeft kan het energiecontract ook meegenomen worden naar de nieuwe woning. Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

NLE klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?