Klacht NLE: slechte ondersteuning bij klachten

Klachtnummer
# 357935
Gebruiker
klaas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

slecht bereikbaar al 3,30 uur om hun te bereiken en weinig vertrouwen in oplossing na introductie van hun niet goed werkende website al 2/3 maand bezig om hun te bereiken wel goedkoop maar slechte weinig bij problemen oplossing achter de telefoon
bij test om nieuwe klant te worden ben je binnen 10 min verbonden
jammer nle

De oplossing

mij de 3,30 uur gaat vergoeden op abonnements kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen