Klacht NLE: Slechte service en administratie vervolgens slecht bereikbaar voor de klant

Klachtnummer
# 367849
Gebruiker
BBarmes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Komen zelf de afspraken niet na, willen mij wel aan de afspraken laten houden,??

De oplossing

Men heeft mij een eindnota gestuurd van 281€..... deze zou op 0 gezet worden, per ongeluk een betaling voor de energie afdeling bij de alles in 1 afdelong terecht gekomen en men heeft dit bedrag met de eindnota verrekend en vertikken het om terug te storten zodat ik het naar de juiste afdeling kan betalen

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Barmes,

    Deze klacht is besproken via onze klantenservice. Wij gaan de eindafrekening voor u corrigeren, op dit moment wordt deze opnieuw berekend. Per e-mail heeft u hiervan al de bevestiging ontvangen. Zodra u de nota ontvangt kunt u deze controleren, gelukkig is het dan opgelost. Mocht u onverhoopt toch nog vragen over de nieuwe eindafrekening hebben, horen wij dit natuurlijk heel graag.

    Onze excuses voor de late verwerking van de juiste eindafrekening.

    Met vriendelijke groet,
    Team webcare NLEx.

Ook een klacht indienen over NLE?