Klacht NLE: Slechte sevice

Klachtnummer
# 328871
Gebruiker
Ikweethetniet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na 4x e mail verstuurd te hebben geen reactie 10x gebeld sta dan ruim 45min in de wacht. Wil alleen afspraak met monteur maken het gaat over draden die nie goed zijn. Mijn moeder is 83 valt snel. Dus niet erg handig overal draden. Ik vind het een slechte zaak. Niemand die van iets weet alleen doorverbinden dat kunnen ze. Als ik dat had gewten had ik andere provider genomen.

De oplossing

Snel iemand langsturen

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels door onze Klantenservice werd geïnformeerd. De gegevens van uw moeder zijn reeds doorgestuurd naar het installatiebedrijf voor het maken van een afspraak.

    Wij horen het uiteraard graag als deze afspraak is gemaakt of wanneer deze afspraak heeft plaatsgevonden.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen