Klacht NLE: Slechte tot geen bereikbaarheid van de klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359908
Gebruiker
Missmadelief
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zeer slechte tot geen bereikbaarheid van de klantenservice (wat de reden is dat we dan weg gaan bij nlex). Word verwezen naar de app of mijn nlex maar ook daar kan je niets fatsoenlijks regelen.

De oplossing

Een beter te bereiken klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Missmadelief
    Datum
    Geen reactie van Nlex ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Missmadelief
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing gekomen. Nlex heeft niet gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen