Klacht NLE: snelheid 7.9 graag abonnement direct beeindigen

hamar

Goedemiddag,

In uw e-mail beweert u zwart op wit dat onze snelheid 9.8 zou zijn.
Ik ben toen zelf gaan meten bij 4 verschillende speedtest sites waaronder die van uw eigen KPN netwerk maar nergens kom ik boven de 8.3 uit vaak minder!

Zie bijlage screenafbeeldingen.

abonnement direct beëindigen

Hi Hans,

Tijdens de aanmelding van Alles-in-1, valt te zien wat de verwachtte leversnelheid op jouw adres is. Zojuist hebben wij bevestigd dat dit 10 mb/s is. De actuele levering is 9.8 mb/s en verschilt daarom niet genoeg een kosteloze opzegging door te voeren.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik stuur bewijs mee dat ik niet verder kom dan 7.9 ook gemeten via kpn
zie bijlage

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Wanneer wij de internetsnelheid op afstand controleren, wordt er 9.8 mb/s geleverd. Er kunnen zich echter omstandigheden voordoen, in uw woning of aan de aansluiting, waardoor u een iets lagere snelheid meet. Dit is heel gebruikelijk.

Wij zien dan ook geen reden om u een kosteloze opzegging aan te bieden. Indien u het contract wenst te ontbinden, is dit uiteraard mogelijk. Houdt u er dan rekening mee dat NLEx de resterende maandbedragen van het door u afgesloten alles-in-1-contract in rekening zal brengen.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?