Klacht NLE: Storing internet

Klachtnummer
# 346084
Gebruiker
Theob
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Niet te bereiken...

De oplossing

Reactie

3 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Het klopt dat onze Klantenservice het op dit moment erg druk heeft waardoor zij minder goed te bereiken zijn. Kan u wellicht toelichten wat uw vraag is? Dan geven wij u graag via dit kanaal een antwoord.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Theob
    Datum
    NLE heeft mij gebeld toen ik niet aanwezig was. Ik heb geprobeerd terug te bellen, wordt niet opgenomen 3x.
  3. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uit het systeem blijkt dat u inmiddels contact heeft gehad. Hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord.

    Nogmaals excuses voor de slechte bereikbaarheid. Wij zullen er alles aan doen om deze te verbeteren.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen