Klacht NLE: TE LANGE WACHT TIJD VOOR HUN DIENSTEN EN VOOR MIJN GELD TERUG TE KRIJGEN

Klachtnummer
# 356154
Gebruiker
QD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zit door stomme fouten en een krom werkend systeem als sinds november 2018 zonder televisie en wifi en heb hier 3 kleine kinderen die niet snappen dat de tv het niet doet. Wanneer je hun niet voor voorgestelde (onmogelijke) datums betaald annuleren ze je aanvraag en kan je alles weer opnieuw gaan doen. En wanneer je wel op tijd betaald vinden zij dat zij wel het recht hebben om hun diensten op tijd te leveren. na 2 maanden te hebben gewacht heb ik het laten annuleren. Dit was 13 februari geannuleerd en we zijn een maand verder en heb NOG STEEDS NIET mijn betaalde geld terug gehad. Wat ik hard nodig heb om rond te komen. Vind NLE ronduit schandalig en raad NIEMAND aan zich bij hun aan te melden. BAH

De oplossing

Ik wil graag mijn betaalde geld terug hebben wat ik 22 januari aan hun betaald heb. DEZE WEEK GRAAG. Er hoeft NIKS gecontroleerd te worden jullie hebben MIJN GELD EN HEBBEN ER GEEN RECHT OP WANT JULLIE HEBBEN ME GEEN MOER GELEVERD

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen