Opgelost door NLE: Termijn afgeschreven ondanks gestopt contract

content Opgelost
Pij

Ondanks dat contract afgelopen is word gewoon volgende maand termijn afgeschreven.
Ik lees van veel mensen met het zelfde probleem. Via energie collectief van consumenten bond bij NLE gekomen.

Stoppen met incasseren maandelijkse termijnen en jaar nota versturen

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

De levering van NLE werd beëindigd per 10 februari 2019. Het klopt dat er nog één termijnbedrag werd afgeschreven rond 11 februari 2019. Deze is namelijk aangemaakt in de periode dat u nog klant was bij NLE.

De levering van NLE is slechts twee dagen beëindigd, u ontvangt uw eindnota, waarop het laatste termijnbedrag uiteraard wordt meegenomen, binnenkort per e-mail toegezonden.

NLE Klachtafhandeling
    Pij
    In elk geval bedankt voor snelle reactie,
    Er is 20 -12 - 2018 melding gemaakt van overstap dus was zoiezo bekend dat contract zou beëindigd worden. Dus periode 1 van 12 afschrijven is niet correct. Omdat zoveel mensen hetzelfde overkomt heb ik gelijk een klacht op klachtcompas aangemaakt.
    Het zou een hoop klachten en ergenis schelen als dit niet meer zou voorkomen.
    Ik stap elk jaar met het collectief over en dit is eerste keer dat het gebeurt...

Mvg
    Opgelost en jaarnota ontvangen

Pij

Ook een klacht indienen over NLE?