Opgelost door NLE: Termijn afgeschreven ondanks gestopt contract

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 349712
Gebruiker
Pij
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ondanks dat contract afgelopen is word gewoon volgende maand termijn afgeschreven.
Ik lees van veel mensen met het zelfde probleem. Via energie collectief van consumenten bond bij NLE gekomen.

De oplossing

Stoppen met incasseren maandelijkse termijnen en jaar nota versturen

4 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    De levering van NLE werd beëindigd per 10 februari 2019. Het klopt dat er nog één termijnbedrag werd afgeschreven rond 11 februari 2019. Deze is namelijk aangemaakt in de periode dat u nog klant was bij NLE.

    De levering van NLE is slechts twee dagen beëindigd, u ontvangt uw eindnota, waarop het laatste termijnbedrag uiteraard wordt meegenomen, binnenkort per e-mail toegezonden.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Pij
    Datum
    In elk geval bedankt voor snelle reactie,
    Er is 20 -12 - 2018 melding gemaakt van overstap dus was zoiezo bekend dat contract zou beëindigd worden. Dus periode 1 van 12 afschrijven is niet correct. Omdat zoveel mensen hetzelfde overkomt heb ik gelijk een klacht op klachtcompas aangemaakt.
    Het zou een hoop klachten en ergenis schelen als dit niet meer zou voorkomen.
    Ik stap elk jaar met het collectief over en dit is eerste keer dat het gebeurt...

    Mvg
  3. Auteur
    Pij
    Datum
    .
  4. Auteur
    Pij
    Datum
    Opgelost en jaarnota ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen