Opgelost door NLE: terugbetaling compensatie duurt maanden

Trudy Plaizier

ben al vanaf februari bezig om bedrag van tariefstoring terug te krijgen. Heb 2 mrt mail gekregen dat ze de juiste gegevens van netbeheerder ontvangen hebben en dat het binnen 4 tot 6 wkn een juiste afrekening komt. Op 14 mei weer zo'n mail ontvangen. Nu 6 1/2 week later (weer) gebeld, doch de afdeling correctie snapte het niet. Er is nog niets gebeurt, werd mij verdteld, en men weet niet hoe lang het nog gaat duren. Meter heeft een jaar stilgestaan en heb dit in december meteen gemeld toen ik mijn meter opgenomen had en dit zag. Men zei dat dit pas in behandeling genomen kon worden als ik mijn eindnota had. Deze ontvangen op 9 febr. Heb 10 febr hier meteen weer melding van gemaakt. Het is nu 28 juni. Moet er wel bij vermelden dat ik in januari naar een andere energieleverancier overgestapt ben. Ik ben nooit te laat geweest met betalen, anders heb je meteen een probleem, maar andersom geldt dit niet.Heb al zo vaak gebeld dat helpt niet. Is erg jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Ook teruggave teveel betaald jaarrekening is pas 13 april gedaan. Ook hiervoor een nieuwe eindnota gekregen. Kreeg op 29 mrt de 2e eindnota + een eindnota waarin ik hetzelfde bedrag moest betalen. Toen ik hierover belde kon ik die als niet verzonden beschouwen, en werdt gezegt dat de verrekening van de tariefstoring in 2e eindnota zat. Toen ik aangaf dat dat niet kon omdat het bedrag hetzelfde was op eindnota van febr, zei men ja dat kan inderdaad niet kloppen. Het gevolg nu na zeker 50 telefoontjes nog steeds geen geld.Hoe lang moet dit nog duren??

NLE
    Geachte mevrouw Plaizier,Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen en u een passende oplossing te kunnen bieden, verzoeken wij u vriendelijk uw klantgegevens naar ons te sturen.Met vriendelijke groet,
    Nederlandse Energie Maatschappij
    Trudy Plaizier
    heb inmiddels gereageerd. Heb dit prive gedaan zodat alleen de nederlandse energiemaatschappij dit kan lezen. Hoop dat het nu snel geregeld is.
    NLE
    Geachte mevrouw Plaizier,Naar aanleiding van ons prettige telefoongesprek, zijn wij blij dat wij uw klacht naar tevredenheid met u hebben kunnen bespreken.Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    Nederlandse Energie Maatschappij
    Trudy Plaizier
    Inderdaad een prettig gesprek gehad. De intentie is er om het snel op te lossen.Dat geloof ik en ga er ook van uit. Alleen is voor mij de klacht pas afgehandeld als het geld op mijn rekening staat.

Trudy Plaizier

Ook een klacht indienen over NLE?