Klacht NLE: Terugbetaling creditnota blijft uit.

Klachtnummer
# 338001
Gebruiker
Paul Zwanenburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eindnota dd 5-11-2018 credit 447,61 zou rond 14-11-2018 worden betaald. Op 12-12-2018 ondanks 6 tel. toezeggingen nog niets ontvangen. Zeer lange wachtijden bij tel. contact. Veel beleftes niet nagekomen.

De oplossing

GEEN LOZE BELOFTEN MAAR SNELLE TERUBETALING.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer Zwanenburg,

    Uw klacht ontvingen wij in goede orde. Wij hebben onze administratie gecontroleerd, hieruit blijkt dat NLE de opdracht inmiddels naar de bank heeft verzonden.

    U kan het bedrag binnen enkele dagen verwachten op uw rekening.

    Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen