Opgelost door NLE: Teveel afgeschreven en niet bereikbaar

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 358886
Gebruiker
Gebruiker1554224118
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na verlenging contract wordt er bijna het dubbele maandbedrag afgeschreven. NLE telefonisch onbereikbaar of je komt bij de verkeerde afdeling binnen en word je in de wacht gezet, vervolgens kan je uren wachten. Je krijgt dan niemand aan de lijn. Volgens afspraak moet maandbedrag € 33,95 nu werd er eerst 2 keer € 44,30 afgeschreven, nu al € 63, 95 afgeschreven!
Al gemaild meerdere keren, wacht nog steeds op antwoord

De oplossing

Het goede maandbedrag aanhouden, dus niet teveel ongevraagd afschrijven. terugbellen of terug mailen

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Heitink,

    Op 8 april hebben wij een e-mail gestuurd met onze excuses en de verrekening van de korting. Hiermee hebben we jouw klacht gesloten. Jammer dat je alsnog besloten hebt om over te stappen.

    Hier sluiten wij ook jouw klacht, maar mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, horen wij dat graag!

    Met vriendelijke groet,
    NLEx klachtenafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1554224118
Datum
Uiteindelijke oplossing
Korting is nog niet verrekend, wel per mail bevestigd. Antwoord duurde wel lang
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen