Klacht NLE: thermostaat werkt niet goed meer. wel betaal ik nog steeds, terwijl bij navraag verleend NLE al een

Klachtnummer
# 424356
Gebruiker
G.A.M. de Wilt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik maak gebruik van een thermostaat van ANNA.
ik betaal al 3 jaar ieder maand € 3,99.

De oplossing

stoppen met de incasso

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    U geeft aan dat u al ruim 3 jaar betaald voor de ANNA, maar u de incasso wilt stopzetten.

    Wij verzorgen de facturatie voor de dienst, maar voor ondersteuning of verdere vragen dient u bij Plug-wise te zijn. Uit uw bericht haal ik het feit dat u de dienst graag stop had willen zeggen. Wij zullen de dienst en facturatie bij deze voor u beëindigen.

    Ik vertrouw erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,

    NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?