Klacht NLE: Toezeggingen doen en niet nakomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350875
Gebruiker
BBarmes
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Had in januari klacht gedaan over onterechte afsluiting van alles in 1 pakket. Na heen/weer discussie, weer aangesloten met aanbod van geen xtra onkosten en 2 maanden vrij abonnement, in januari daar netjes aan gehouden, maar krijg nu een nota van 127€ zonder toelichting. Zelfs geen inzage in de gaktuur, omdat er een nieuw systeem is opgezet.

De oplossing

Naleven van afspraken en transparantie in de administratie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    BBarmes
    Datum
    Men had een voorstel gedaan, die is nog niet na geleefd, ik kreeg te horen dat de korting van 2 maanden bij de aankomende fakturen wirdt verrekend, de maand februari krijg ik een faktuur van 127€ voot geschoteld maar hij is niet in te zien dus weet niet wat er ol staat (transparantheid?)
  2. Auteur
    BBarmes
    Datum
    Ze hadden een voorstel gedaan inmiddels blijkt nog steeds administratie en transparantie niet te kloppen. Sturen mee een peperdure msandfaktuur die ik niet ksn inziem omdat ze zogezegt een nieuw systeem in gebruik hebben genomen??.
    Dus voorstel is nog steeds niet toe gepast en daad werkelijk antwoord geven doen ze ook niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BBarmes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe aanbod:( wederom af gesloten voor een faktuur die niet correct was. Hierover rechtstreeks contact proberen op te nemen, via telefoon wachttijd 3 kwartier via facebook, zeggen ze dat ze via facebook niet klachten in behandeling meer nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen