Klacht NLE: Toezeggingen doen en niet nakomen

BBarmes

Had in januari klacht gedaan over onterechte afsluiting van alles in 1 pakket. Na heen/weer discussie, weer aangesloten met aanbod van geen xtra onkosten en 2 maanden vrij abonnement, in januari daar netjes aan gehouden, maar krijg nu een nota van 127€ zonder toelichting. Zelfs geen inzage in de gaktuur, omdat er een nieuw systeem is opgezet.

Naleven van afspraken en transparantie in de administratie

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

BBarmes
    Men had een voorstel gedaan, die is nog niet na geleefd, ik kreeg te horen dat de korting van 2 maanden bij de aankomende fakturen wirdt verrekend, de maand februari krijg ik een faktuur van 127€ voot geschoteld maar hij is niet in te zien dus weet niet wat er ol staat (transparantheid?)
    BBarmes
    Ze hadden een voorstel gedaan inmiddels blijkt nog steeds administratie en transparantie niet te kloppen. Sturen mee een peperdure msandfaktuur die ik niet ksn inziem omdat ze zogezegt een nieuw systeem in gebruik hebben genomen??.
    Dus voorstel is nog steeds niet toe gepast en daad werkelijk antwoord geven doen ze ook niet.

BBarmes
Nieuwe aanbod:( wederom af gesloten voor een faktuur die niet correct was. Hierover rechtstreeks contact proberen op te nemen, via telefoon wachttijd 3 kwartier via facebook, zeggen ze dat ze via facebook niet klachten in behandeling meer nemen.

Ook een klacht indienen over NLE?