Klacht NLE: TV gemist kijken werkt niet en NLE is onbereikbaar

Klachtnummer
# 367478
Gebruiker
Joly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al een aantal dagen wrrkt tv terugkijken niet. Als je NLE belt krijg je de melding dat het erg druk is en dat je later maar terug moet bellen....Je klacht melden kan dus niet. Uiteindelijk krijg ik toch iemand aan de telefoon die zegt dat ik de software op het tv kastje opnieuw moet downloaden....dat doe ik maar dit lost het probleem niet op. Dus bel ik weer NLE waar ik nu als melding krijg dat ze een storing hebben en niet bereikbaar zijn (Laten we er even een andere melding opzetten) >De klacht mailen is ook geen optie weant dan mag je blij zijn als er over een week of 2 een antwoord komt. Sorry maar NLE is echt een waardeloos bedrijf....een it bedrijf dat niet bereikbaar is.....wel maandelijks geld vangen maar verder ho maar!

De oplossing

Ik wil dat ze de storing verhelpen en dat ze beter bereikbaar zijn voor iedereen

0 reacties

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen