Opgelost door NLE: Twee maanden teveel afgeschreven

NLE

Even voor de goede orde:
Vanaf 23 december 2014 t/m 28 september 2015 hebben wij 11 voorschotten betaald, hetgeen dus niet achteraf, niet een maand vooruit, maar 2 maanden vooruit is. Dit is niet acceptabel! Dit is de manier om ons in financiele moeilijkheden te brengen ten behoeve van de kas van NLE. Inmiddels zijn we overtuigd van de kwade opzet van NLE, gezien de regelmatige ontkenning van de feiten. De laatste incasso (nr.11) zal eind deze week worden gestorneerd en deze betaling (nr.11) zal kunnen worden ge-incasseerd eind oktober 2015. De laatste (nr.12) incasso zal dan plaats mogen vinden eind november 2015. Ondanks dat we het niet eens waren met de vooruit betaling, hebben jullie dit geforceerd en tot op 2 maanden vooruit doorgevoerd.

Het teveel betaalde bedrag moet terug betaald worden. 2 x 258€

NLE

Zojuist hebben wij telefonisch contact opgenomen en uw klacht besproken.

Wij bedanken u voor het prettige telefoongesprek en zijn blij dat wij u een passende oplossing hebben kunnen bieden.

NLE Klantenservice
    NLE
    Het teveel betaalde van vorig jaar december wordt terug gestort. Het gestorneerde bedrag van rekening no 11, wordt in 2 gelijke delen betaald.

NLE

Ook een klacht indienen over NLE?