Opgelost door NLE: Twee maanden teveel afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130984
Gebruiker
NLE
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Even voor de goede orde:
Vanaf 23 december 2014 t/m 28 september 2015 hebben wij 11 voorschotten betaald, hetgeen dus niet achteraf, niet een maand vooruit, maar 2 maanden vooruit is. Dit is niet acceptabel! Dit is de manier om ons in financiele moeilijkheden te brengen ten behoeve van de kas van NLE. Inmiddels zijn we overtuigd van de kwade opzet van NLE, gezien de regelmatige ontkenning van de feiten. De laatste incasso (nr.11) zal eind deze week worden gestorneerd en deze betaling (nr.11) zal kunnen worden ge-incasseerd eind oktober 2015. De laatste (nr.12) incasso zal dan plaats mogen vinden eind november 2015. Ondanks dat we het niet eens waren met de vooruit betaling, hebben jullie dit geforceerd en tot op 2 maanden vooruit doorgevoerd.

De oplossing

Het teveel betaalde bedrag moet terug betaald worden. 2 x 258€

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact opgenomen en uw klacht besproken.

    Wij bedanken u voor het prettige telefoongesprek en zijn blij dat wij u een passende oplossing hebben kunnen bieden.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klantenservice
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Het teveel betaalde van vorig jaar december wordt terug gestort. Het gestorneerde bedrag van rekening no 11, wordt in 2 gelijke delen betaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NLE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen