Klacht NLE: UITSPRAAK GESCHILLENCOMMISIE

mherpeli

Niet uitbetalen van vergoeding 100 euro plus klachtengeld opgelegd door geschillencommissie voor : NLE is tekortgeschoten in adequate informatievoorziening :
DE BETALINGSTERMIJN van bovenstaande uitspraak is verlopen daarom ik verwacht van NLE per omgaande de bedragen op mijn rekening .

UITBETALING VONNIS OPGELEGD DOOR GESCHILLENCOMMISIE

NLE
    Geachte heer Herpelinck,

Wij ontvingen uw klachten in goede orde. Naar aanleiding hiervan controleerden wij de uitbetaling van het bedrag van €152,50.

Op 8 augustus 2016 ontvingen wij het bindend advies van de Geschillencommissie. De compensatie van €152,50 hebben wij direct verwerkt. Echter duurt het vanaf het moment van verwerken nog 3 weken voordat dit wordt uitgekeerd.

Zoals besproken op 21 augustus 2016 via Whatsapp zal het tegoed rond 30 augustus 2016 worden uitgekeerd. Het is, vanwege systeemtechnische redenen, niet mogelijk om het tegoed eerder aan u uit te keren.

NLE Klachtafhandeling
    Er is een bindend advies met termijn na verzending dus 05-08
    betalen binnen 14 dagen , conclusie NLE is en blijft in gebreke met de uitspraak van de geschillencommissie .
    Blijkbaar denkt NLE wij staan boven de wet .
    Het lijkt me zelf noodzakelijk om de consument hierover te verwittigen ,
    NLE
    Geachte heer Herpelinck,

Wij vinden het uiteraard erg vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent. Wij hebben de uitbetaling met enkele dagen kunnen vervroegen, u zal het bedrag dan ook zo snel mogelijk ontvangen.

Helaas kunnen wij u niet van een ander antwoord voorzien.

NLE Klachtafhandeling
    mherpeli
    Weigeren aan uitspraak van geschillencommissie te voldoen