Klacht NLE: Valse voorwendsels

Klachtnummer
# 163090
Gebruiker
G. Blom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zo'n goed aanbod om ons contract te verlengen kon ik niet laten lopen terwijl ik ieder jaar overstap. Puntje bij paaltje schroeven ze zo de tarieven omhoog "omdat het nu 2016 is". Bij de vergelijking de goedkoopste en nu ze het ons leveren bijna de duurste qua gas levering. Nooit meer NLE voor ons. Voel me echt belazerd.

De oplossing

Het contract nakomen wat we afgesloten hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw Blok-Blok,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht besproken.

    Op 1 januari 2016 is de energiebelasting gewijzigd is. Daardoor wijkt het inclusieve tarief dat op het contract van december 2015 vermeld staat af van het inclusieve tarief dat nu gebruikt wordt. Uiteraard blijft het kale leveringstarief gelijk aan wat u met ons afgesproken hebt.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen